دوست دارم با خدا صحبت کنم

خرید بک لینک
ریشه اسم زم رو دنبال کنید تا ببینید چرا ما به این کره خاکی میگیم زمین ! به همون شکل چشمه زم زم به همون شکل سنگ مقدس ... تا معلوم شه دزد بی سر و پا کی هست ! اینجا نه اسمش earth هست نه الارض اینجا اسمش زمین هست و تاریخ خیالی کتاب های مقدس شما هم در موردش صدق نمیکنه چون اینجا برای ماست ! میگید آدم هبوط کرد اومد اینجا ! بحث این هست که چند ده هزار سال هست هنوز تو هبوط هستید ول کن اینجا نیستید همش هم چسی زندگی در سیاره یا در آسمانها رو میآید آخرش برمیگردید اینجا . اونی که باید بفهمه میفهمه تویی که نمیفهمی سوال نپرس ! ایرانی ها سر و صدا نمیکنن کارشون رد بی صدا انجام میدن ... این همه گذشته ما رو جمع کردین آخرش هم اون چیزی که ۲۵۰۰ سال پبش به شما دادیم نتونستید پیاده کنید حالا تو سکوت براتون جمع تشکیل دادیم باز تماشا میکنید و یاد نمیگیرید یادتون باشه اینجا خونه ماست اگر پیام رو گرفتید که هیچی اگر نه خدا شما رو جای دیگه میبره چون اینجا برای ایرانی هاست بفهمید این رو ... دوست دارم با خدا صحبت کنم...ادامه مطلب

ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 ساعت: 12:22

عزیزم من انسانم من خود انسان هستم اگر با مراقبه به جایی برسید من ریییدم ! من اصلاً دورم فهم بود شما باید با فهمیدن و ملکه ذهن شدن و تبدیل به عادت شدن درست بشید نه با روزه و مراقبه و ریاضت . انسان چیزی جز سعی و تلاش نیست . با محروم کردن و صدمه زدن به روده و معده به جایی نمیریید عادت غذایی خودتون رو ترک نکنید !! اینها ظلم به خودتون هست . با روضه به هیچ چیزی نمیرسید هیچ معنی نمیده روضه هیچ مراقبه ای در کار نیست هیچ هدفی هم وجود نداره عقلتون رو به کار بگیرید مرتکب اشتباهات مهلک نشید دوست دارم با خدا صحبت کنم...ادامه مطلب

ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 ساعت: 12:22

معمولاً کسایی که صحبت از یاد خدا زیاد میکنند که در حقیقت با خدا نیستند این رو تجربه من ثابت کرده همون هایی که داعیه خداپرستی دارند و مدام مردم رو نصیحت میکننداکثراً همون ها هستند که زشتی و خلاف و رفتارهای نامناسب ازشون سر میزنه . نکته نه دینداری اونها هست و نه سبک زندگی و کار کردن اونها . نکته در حقیقت یک چیز هست و اون "ادعای " این آدمهاست. وقتی مدعی باشی با خاک سیاه یکسان میشی چون بهانه دادی دست خدا تو رو امتحان کنه . این از این ! گاهی آدم میدونه چیزی کلام خداست ولی از آزادی عملش استفاده میکنه و شیوه ی دیگه ای از زندگی رو برای خودش انتخاب میکنه . چون دلایلی داره که علاقه نداره کسی از اون مطلع بشه . درسته که صحبت از پیامبر و امام میشه همه غش و ضعف میکنند ولی یک مسائلی هست هست که باعث میشه ما با اینها همراهی نکنیم . من خدا رو در حد خودم تو زندگیم شناختم . میدونم اگر بمیرم ممکن هست فردا روزی بعد از مدتها دوباره برگردم به همین زندگی انتخابی نمیکنم که پشیمون باشم چون میدونم پاداش ۸۰ سال زندگی اگر درست هم باشه ابدی نیست اون هم یک حدی داره و خدا هست که نامحدود هست . در کل این مسئله که ما نمیفهمیم و با خدا بدیم یک چیز درستی نیست گاهی اوقات ما میدونیم و میفهمیم ولی با یکسری تصمیمات خدا همراهی نمیکنیم چون به نوعی برتری دادن به گروهی هست که ما در چشم و در عمل میدونیم لایق رهبری و بزرگی کردن برای ما نیستند و ما بالاتر از اونها هستیم . اگر روزی خدا یقه من رو بگیره من تنها پاسخی که میدم این هست به من فرصت بده تا در عمل بهتر بودن خودم رو نسبت به فلان شخص ثابت کنم تا اون فلانی آقای من نباشه . حرفت رو گوش ندادم چون از اون بهترم . در محضر خدا ادعا کردن امر مجازی هست مل اونهایی هستیم که ا دوست دارم با خدا صحبت کنم...ادامه مطلب

ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت: 17:42

فقط شیطان هست که میخواد زنها و مردها رو از هم دور کنه یا اگر به هم نزدیک هستند رابطه نادرست بین اونها ایجاد کنه این فتنه فساد شیطان هست یکی از این فتنه فسادها جدا چاپ کردن کتاب دخترها و پسرها هست . شیطان همین جاست جای دیگه نیست و ما در عمق تاریکی زندگیمیکنیم . نور و خدا همیشه حسهای مثبت ایجاد میکنه همیشه تولید علاقه و محبت ایجاد میکنه خدا دنبال درگیری نیست خدا دنبال شر درست کردن نیست خدا همیشه خوبی و نیکی ایجاد میکنه و باعث خیر و خوبی هست اگر هم برخوردی میکنه یا اراده شری در مورد ما میکنه اون برای تنبیه و تربیت ما هست تا ما فاسد و نابکارنباشیم و جنبه تربیتی و رشد محور داره من خودم مدعی درستکاری نیستم و خودم رو در این موضوع مدعی نمیدونم ولی میدونم این نکبتی که داریم زندگیمیکنیم توش کارخدا نیست و نکبتی هست که دست ساز خود ماست و مبتلا شدیم به خودمون . به خدا باور دارمو به اون ایمان دارم و راهی که به عنوان راه خدا معرفی میشه در کشورم رو قبول ندارم و اعتقاد دارم راه خدا راه آبادی زمین و انسان های ساکن در اون هست و نزدیک تر کردن دلها به هم خدا جنگ راه نمیاندازه کار خدا فتنه فساد نیست خدا آقاست و آقایی میکنه من خدا رو اینطور میشناسم . هر وقت از این فتنه و مسیر نادرست که باب شده در این مملکت بیرون اومدیم راه خدا رو میریم ! راه خدا همون راستی و درستی هست و آدمها کمتر پیش میاد راستی و درستی رو تشخیص ندند اون مسیری که نادرست و دیواری که کج هست آخر میریزه ولی بنایی که به درستی و راستی ساخته شده پایدار میمونه با راستی و درستی باشید تا هیچوقت حرفتون دوتا نباشه و هیچ قت شکست های مفتضحانه نخورید وآبروتون نره همیشه از راه درست به هر چیزی برسید این شیطان هست که به شما پیام میده این راه دوست دارم با خدا صحبت کنم...ادامه مطلب

ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: شنبه 4 آذر 1402 ساعت: 19:42

زشت ترین جسارت ها و توهین ها این هست که این وضعی که داریم رو به خدا مربوط کنیم ! خدا باعث بدبختی میشه بعد میگه بنده من صبر کن اینها امتحان ؟ هیچکسی از افراد جامعه رو ندیدم در هیچ حرفه و رشته ای که بیشتر از ملا جماعت به خدا توهین و جسارت کنه اگر من جای شیطان بودم برنامه هام رو با همین ملاها پیش میبردم! هر چی آدم کج و کوله ونفهم و بیشعور هست شده ملا هر روز یکجور کار مردم رو خراب میکنند؟ خجالت نمیکشید؟ این لباس دروغ و تزویر و ریا رو کنار بگذارید و زندگی شرافتمندانه در پیش بگیرید! آدم با پول مردم زندگی میکنه؟ زشت نیست این کار ؟ کجای شما رو ببینیم توش زشتی نباشه ؟ خدا رو چطور معرفی میکنید به مردم ؟ خدا آقاست ! تو چشم شما خدا کی هست ؟ چرا اینقدر حقارت و بی عرضگی خودتون رو یه خدا مربوط میکنید ؟ من خدا رو به عظمت و وقارو بزرگی و متانت باور دارم ... هرگز توصیفاتی زشت تر از توصیفات ملاها برای خدا پیدا نکردم ! هر غلطی میکنید از خدا بکشید بیرون . خدای من پربرکت هست وعده های غذایی مردم رو زیاد میکنه به کارشون برکت میده دست دهنده و بخشنده داره و لطفش در حق بنده هاش زیاد هست . شما خداتون کی هست که این شیوه حکومتتون هست . چقدر زشت هست باورهای شما ! چه آدمهای حقیری هستید که سرگرمی شما سرک کشیدن تو زندگی مردم هست رصد دینداری مردم رصد زندگی مردم ...... پستترین طبقات اجتماعی جامعه همین ملاها هستند که این رفتارهای زشت و نادرست رو مربوط به خدا میدونن. هرگز خدا این نیست . خدا خود کلمه هست خود نور هست خود روشنایی هست . من نفس میکشم به عشق خداست. تو عنتر چی میفهمی از خدا ؟ ولش کن دوست دارم با خدا صحبت کنم...ادامه مطلب

ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1402 ساعت: 22:37

صفحه بندی