دوست دارم با خدا صحبت کنم

متن مرتبط با «میدونیم» در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم نوشته شده است

ما میدونیم خدا هست !

  • نیلوبلاگ

    معمولاً کسایی که صحبت از یاد خدا زیاد میکنند که در حقیقت با خدا نیستند این رو تجربه من ثابت کرده همون هایی که داعیه خداپرستی دارند و مدام مردم رو نصیحت میکننداکثراً همون ها هستند که زشتی و خلاف و رفتارهای نامناسب ازشون سر میزنه . نکته نه دینداری اونها هست و نه سبک زندگی و کار کردن اونها . نکته در حقیقت یک چیز هست و اون "ادعای " این آدمهاست. وقتی مدعی باشی با خاک سیاه یکسان میشی چون بهانه دادی دست خدا تو رو امتحان کنه . این از این ! گاهی آدم میدونه چیزی کلام خداست ولی از آزادی عملش استفاده میکنه...

    ادامه مطلب