اما حقیقت این نبود فاسد ، فاسق .... ای منحرف انحراف تویی شیخ متظاهر نصرت خدا رو با چشمانتون دیدید در حالی در رنج و عذاب بودید خدا به شما لطف کرد انقلابتون رو پیروز کرد اما شما چکار کردید شما خیانت کردید بزرگترین خیانت شما رباست و نظام پولی این مملکت اختلاس و دزدی ها و حاتم بخشی ها بماند . وقتی نعمت خدا رو با چشمهای از حدقه در آمده خودتون دیدید فراموش کردید گریه های از سر اخلاص خودتون رو که زمانی خدا رو با اخلاص صدا میزدید و خدا شما غالب کرد امروز به اسم اسلام و انقلاب این کارها رو میکنید خدا سرنوشت ما این قرار داد تا عقل بیاد تو سر ما تا عاقل بشیم که این اسلام نیست که عیب داری عیب از مسلمانی ماست . ریش و پشم بلند و عبا و قبا نشانه اسلام نیست خوب حرف زدن خوب شعار دادن نشانه لیاقت و برازندگی نیست بلکه از عمل هر شخص جنس و عیار اون مشخص میشه این که شما رو باید چطور شناخت زمان بهترین داور بوده و هست .
این ها رو هم لابد ناله های یک جوانک از دست رفته و بی توجه میدونید . شاید باید برم قرصهام رو بخورم ..... آره .... امروز وضع من این هست
من حرف دارم بزنم من کلی حرف دارم بزنم . ولی خیلی ها رو نمیگم . دنیا فاسد هست شما هم فاسدید کم و زیاد هم نداریم فاسد ، فاسد هست .
دنیاتون رو آباد کردید ولی آخرتتون خراب هست . من میدونم چی میگم میدونم چی سرم اومد و چی ممکنه سرم بیاد تا جایی که جا داشت گفتم و نوشتم حساب کار شما با خودتون و حساب کار من با خودم
شما نماینده اسلام نیستید . اسلام این چیزی که شما عرضه کردید نیست این همه خون و شهید برای این نبود و نیست و اینها ضایع نمیشه و هاشمی نابود نمیتونه بکنه اینها رو . شما و بیشتر مردم این مملکت رباخوار هستید و مسلمانی شما دشمنی با خداست . من خودم از بانک وام گرفتم ۵۰ میلیون باید ۱۲۰ میلیون پس بدم این اسمش رباست من دارم ربا میدم من دارم نزول میدم پدر من هم نزول میخوره و میده جد وآباد منم همین فک و فامیل من هم همین . رباخوار عاقبت خوشی نداره . ایکاش خدا سرنوشت ما رو این قرار نده من خودم از خودم قدرتی ندارم که کاری انجام بدم تحت تکفل پدرم هستم راهی هم برای کسب روزی حلال ندارم همه آلوده ایم . کاره ای نیستم پدر و مادرم نباشم محتاج نان شب نمیشم چون کارگری بلدم اون هم از نوع حرفه ایش اما تحصیلاتم بهم فشار میاره که این نباید باشم نمیدونم شاید بلند پروازی ماها باعث میشه نسبت به این خبط و خطای بزرگ چشمهامون رو ببندیم .
باید چه کار کرد ؟ واقعاً باید چکار کرد یکی بیاد بگه درست چیه تو کدوم جمع باشیم تو کدوم حزب باشیم درست هست ؟ کجا باشیم منحرف نیستیم ؟ با کی باشیم منحرف نیستیم
خدا خودش ما رو هدایت کنه به راه راست به درستی که اگر هدایت خدا نباشه راه به جایی نمیبریم
دوست دارم با خدا صحبت کنم...ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135