گاهی احساس میکنم برگشتم ولی خیلی کم و خیلی گذرا هست احساس میکنم زندگی بی ارزشی داریم که تو بی توجهی داره سپری میشه . محروم .محرومم خیلی محرومم ایکاش به یک نقطه روشن برسم از اونجا میتونم حرکتم رو شروع کنم .
دوست دارم با خدا صحبت کنم...ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129