اگر این مملکت اقتصاد اسلامی نداشته باشه ما نمیتونیم به اون جمهوری اسلامی بگیم . در عمل ما به لحاظ اقتصادی داریم سرمایه داری عمل میکنیم و اونهایی به لحاظ طبیعی بیشتر گرایش به آمریکا دارند که تو این سیستم فعالتر هستند و گردش مالی بیشتری دارند . الان گردش اقتصاد از دربار و شاه به جمع خبرگان و مجلس و بیت و .... منتقل شده و این جمعها به صورت طبیعی چون سرمایه داری عمل میکنند به آمریکا تمایل نشون میدند . آمریکا رو بانک ها آمریکا کردند و جنگ جهانی رو بانکها به راه انداختند .این سرمایه بانکهاست که داره تو مملکت ما برای مردم تعیین و تکلیف میکنه . این سیستم اقتصادی فاسد هست و بحث شخص نیست بحث سیستم هست که باید اصلاح بشه روحانیت ایران با ابداع بانکداری اسلامی خیانت بزرگی به مردم ایران کرد و کلاه شرعی رو ابداع کرد که به خاطرش باید به خدا جواب پس بدند ......
دوست دارم با خدا صحبت کنم...ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137