دنبال اینها نرید . قرآن رو یک بار بخونید ترجمه فارسیش رو یک بار بخونید خدا نذاشته قرآن تحریف بشه . یکبار قرآن رو روخوانی کنید . عقل سلیم حرفهای من رو تایید میکنه .
این که ما درست نمیریم که درش شکی نیست . ما راه خدا رو نمیریم که از خدا توقع داشته باشیم اصلاً ما غلط بکنیم از خدا چیزی بخوایم با این وضعیت . شما نمیدونید خدا خیلی دقیق و خیلی هم صریح هست . ایکاش این حرف من به گوش کسی برسه . ایکاش حرف من رو به هیچی نگیرید من خیلی کشیدم تا به اینها رسیدم .
تحصیلکرده های بی عقل زیادند به ما ظلم میشه ولی ما باز پیروی میکنیم از اون ظلم . ما عاقل نیستیم چشمهاتون و باز کنید . ایکاش بفهمید خدا یکی هست و جز اون نیست اصلاً توحید یعنی همین یعنی اول خدا و آخر هم خدا . نکنید این کارها رو نرید پای منبر اینها نشینید . اینها روحانی نیستند اینها آخوندن . قرآن رو بیطرف انگار اصلاً تو ایران به دنیا نیومدید از مریخ اومدید یکبار قرآن رو بخونید
دوست دارم با خدا صحبت کنم...ما را در سایت دوست دارم با خدا صحبت کنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130